test

 JAG HAR...

Snott den här listan (X)

Lagt till lite ( )

Varit olyckligt kär ( )

Smakat sushi (X)

Skolkat ( )

Ätit tills jag spytt eller mått väldigt illa. (X)

Varit kär i en kändis (X)

Åkt ambulans ( )

Åkt slalom (x)

Snott nåt ( )

En brevvän ( )

Lanat ( )

Haft alla rätt på ett prov (x)

Avslöjat en hemlighet (X)

Varit vaken hela natten (X)

Ett eget rum ()

Ett instrument (X)

JAG KAN...

Spela ett instrument (X)

Härma en kändis ( )

Gå ner i splitt ( )

Gå ner i spagat ( )

Stå på händer ( )

Prata ett annat språk (X)  
 
Simma 100 meter (X)

Gå in i en affär utan att köpa nåt (x)

JAG TYCKER... 

Att det är kul att teckna (x)

Att läxor är onödigt! ( )

Att skolan är botten ( )

Fisk är gott (X) (INTE ALLA SORTER)

Inte om fisk ()

Att mitt utseende är jätteviktigt! (X)

Att det är kul att läsa (/)

Att KP/Kp-webben äger! ()

Att det är kul att sjunga (X)

ATt jag KAN sjunga (X)

Att födelsedagar är bättre än jul ( )

Att spindlar är läskiga! (X)

Att spindlar är söta ( )

JAG ÄGER...

En dator (X)

En bästis (X)

En pool ( )

En sommarstuga ( )

Platt-TV (X)

Minst tre par skor (X)

Minst ett par märkesjeans (X)

Nintendo Wii ( )

Plastation 2/3 (X)

Nintendo DS ()

Annan spelkonsol ( )

Minst 1000 kr (X)

JAG FÅR...

Ofta komplimanger (X)

Oftast bra betyg (X)

Allt jag pekar på ( )

Månadspeng (X)

Veckopeng (X)

Många julklappar (X) 

Namnsdagspresenter ( )

Ofta mail (X)

Ofta sms (X)

JAG HAR... (I Familjen)

En mamma (X)

En pappa (X) 

En mormor ()

En morfar ()

En farmor (X)

En farfar ()

Ett eller flera syskon (X)

Ett husdjur (X)

Flera husdjur ( )

En eller flera kusiner (X)

En moster (X)

En morbror (X)

En faster (X)

En farbror (x) 

En låtsasmamma ( )

En låtsaspappa ( )

En låtsassyster ( )

 JAG VILL...

Bli aritst ( )

Vara med i Idol ( )

Ha fred på jorden (X)

Att någon jag hatar ska dö ( )

Få barn när jag blir stor (X)

Gifta mig (X)

Bli bäst i klassen ()

Få över 1000 kompisar på Kp-webben ()...

Bli kär (x)

Att det här testet ska ta slut snart! ( )

Få ditt dröm jobb (X)






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0