Svar på frågestunden!!

1. haaniizz om Nu har jag frågestund!!!:

varför gillar du justin?
För han sjunger bra och han är lite söt =)
vilken är justin bästa låt!
Han har många bra men typ Common denominator
varför gillar du just lila? förklara!
För den är snygg och justin gillar den :)
tycker du om shakira?
Ja jag tycker om shakira jag har gjortr det sen jag var 5
vad tycker du om mig? förklara.
Du är snäll,söt,rolig och du bryr dig om folk :)
gillar du min blogg?
Du skaffade ju den idag men jag gillar den <3


2. Anonym om Nu har jag frågestund!!!:

Vilket är ditt favorit fotbolls lag ?
Jag har tre ac milan , a.i.k ock fcb
Har du några husdjur?
Ja, jag har en sköldpadda


3.Daniel om Nu har jag frågestund!!!:

var för gillar du eminem så mycket
För han rappar bra och är snygg
varför gillar du Justin bieber så mycket
För att han sjunger bra ochär söt .
varför lyssnar du med dina kosshela tiden
Ja gör inte det bara när jag lyssnar på musik


4.mirjn om Nu har jag frågestund!!!:
varför gillar du jb ?

Ja har redan svarat på ovanför  


5. Felicia jabro om Nu har jag frågestund!!!:
Hur länge har du haft bloggen `?????
i 2 mnånader






Det var alla fråger hoppas ni fick svar på de

Kommentarer
Postat av: Hanniz haaniizz

men rachel da du ¨måste svara på alla frågor annars blir man ju ledsen ////////////

2011-03-21 @ 15:10:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0